Ettevõtte Hayal OÜ, reg numbriga 16898339 aadress Mustamäe tee 137-213, Tallinn 12918 (Edaspidi teenuse osutaja) ja klient, kes sooritab ostu/tellimuse Hayal e-poes ja identifitseerib end sisestades tellimusele oma isikuandmeid (edaspidi teenuse kasutaja), sõlmisid käesoleva e-poe kasutuslepingu.
MÜÜGILEPINGU KEHTIVUS, KAUBA- ja HINNAINFO
Müügitingimused kehtivad veebipoest kaupade ostmisel. Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel. Teave kauba kohta on esitatud veebipoes vahetult kauba juures. Veebikeskkonnas sooritatud ostude eest tasutakse 100% ettemaksuna. Tellimuste eest saab tasuda Maksekeskuse vahendusel Eesti pangalinkidega- Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank,ja krediitkaardiga. Arveldamise valuutaks on EURO.
TELLIMUSE VORMISTAMINE
Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda pangalingi kaudu või muu makselahenduse abil. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest veebipoe arvelduskontole. Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) üldjuhul 1-3 tööpäeva jooksul. Sõltuvalt makseviisist võib laekumine aega võtta kuni 7 tööpäeva.
OSTU SOORITAMISE JUHEND
Kui olete leidnud sobiva toote, siis lisage see “ostukorvi” mis asetseb ostetava ikooni kõrval. Toode lisatakse teie ostukorvi. Kui soovite jätkata E-poes ostlemist, siis toode jääb seniks teie ostukorvi kuniks selle tasumiseni. Kui soovite oma oste kinnitada, siis vajuta ikoonile “soorita ost” ning avaneb uus aken ostu sooritamise ja tarne infoga. Tärniga (*) väljad on kohustuslikud väljad ostu kinnitamiseks tarne jaoks. Enne tellimuse kinnitamist tuleb nõustuda “müügitingimuste- ja privaatsuspoliitikaga”.
KOHALETOIMETAMINE
Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures. Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 3-10 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumist. Erandlikel juhtumitel on õigus kaup kohale toimetada kuni 30 kalendripäeva jooksul. Kui Veebipood on veebilehel või tellimuse kinnituses teavitanud ostjat tarneprobleemidest ja 30 kalendripäeva ületavast tähtajast, kohaldub veebipoe poolt avaldatud tähtaeg.Kaupa tarnitakse Eestis ja kohaletoimetamiseks kasutame Omniva pakiautomaate. Kui soovid kaupa saada väljaspool Eestist, siis võta ühendust e-maili teel info@hayal.ee. Eritellimused ja suuremad kogused kokkuleppel info@hayal.ee.
TAGANEMISÕIGUS
Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul [olenevalt toodetest ei pruugi ostjal taganemise õigust olla, vastavad tooted ja teenused tuleb sellisel juhul loetleda ning need peavad vastama võlaõigusseaduse § 53 lg-s 4 loetletud tingimustele]. Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik. 14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes. Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele. Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus, mille vormi leiab siit: taganemisavaldus ning saata see e-posti aadressile hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest. Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga asi). Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale. Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud. Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem. Kui ostja on sõnaselgelt valinud Veebipoe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipood tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu. Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.Taganemisavaldus
PRETENSIOONI ESITAMISE ÕIGUS
Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale. Sellest esimese aasta jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Veebipoe kohustus. Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates e kirja aadressile info@hayal.ee või helistada telefonil: 53505650. Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist tarbija tegevuse või tegevusetuse tõttu (vale kasutusviis, õnnetusjuhtum vms) või kui tegemist on asja tavapärasest kasutamisest tingitud normaalse kulumisega. Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest veebipood vastutab, parandab või asendab Veebipood puudusega uue kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud. Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.
HAYAL OÜ EI VASTUTA KUI….
ei vastuta toote kadumise või kahjustuse eest, pärast üleandmist vedajale (DPD, Itella Smartpost, Omniva).Ei vastuta sulle tekitatud kahju eest, kui toode on saanud kahjustada pärast vedajale üleandmist või pakk/toode viibib asjaolul mida Hayal OÜ ei saanud ette näha või ära hoida (vääramatu jõud).
VAIDLUSTE LAHENDAMINE
Vaidluste lahendamine kui ostjal on veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile info@hayal.ee või helistada telefonil: 53505650. Kui ostja ja veebipood ei suuda lahendada vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta. Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.https://ttja.ee/tarbijavaidluste-komisjon