TASUTA TRANSPORT ALATES 50€

Müügitingimused

Müügitingimused Ettevõtte Hayal OÜ, reg numbriga 16898339 aadress Mustamäe tee 137-213, Tallinn 12918 (Edaspidi teenuse osutaja) ja klient, kes sooritab ostu/tellimuse Hayal e-poes ja identifitseerib end sisestades tellimusele oma isikuandmeid (edaspidi teenuse kasutaja), sõlmisid käesoleva e-poe kasutuslepingu. Need müügitingimused kehtivad kõigile Hayal Küünlad e-poes tehtud ostudele.


MÜÜGITINGIMUSTE LEPINGUS KEHTIVUS, KAUBA- ja HINNAINFO

Müügitingimused kehtivad veebipoest kaupade ostmisel. Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel. Teave kauba kohta on esitatud veebipoes vahetult kauba juures. Veebikeskkonnas sooritatud ostude eest tasutakse 100% ettemaksuna. Tellimuste eest saab tasuda Maksekeskuse vahendusel Eesti pangalinkidega- Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank,ja krediitkaardiga. Arveldamise valuutaks on EURO.


TELLIMUSE VORMISTAMINE

Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda pangalingi kaudu või muu makselahenduse abil. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest veebipoe arvelduskontole. Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) üldjuhul 1-3 tööpäeva jooksul. Sõltuvalt makseviisist võib laekumine aega võtta kuni 7 tööpäeva. Tellimuse vormistamisel nõustub klient kõigi müügitingimustega.


OSTU SOORITAMISE JUHEND

Kui olete leidnud sobiva toote, siis lisage see “ostukorvi” mis asetseb ostetava ikooni kõrval. Toode lisatakse teie ostukorvi. Kui soovite jätkata E-poes ostlemist, siis toode jääb seniks teie ostukorvi kuniks selle tasumiseni. Kui soovite oma oste kinnitada, siis vajuta ikoonile “soorita ost” ning avaneb uus aken ostu sooritamise ja tarne infoga. Tärniga (*) väljad on kohustuslikud väljad ostu kinnitamiseks tarne jaoks. Enne tellimuse kinnitamist tuleb nõustuda “müügitingimuste- ja privaatsuspoliitikaga”.


KOHALETOIMETAMINE

TAGANEMISÕIGUS

Müügitingimused eriolukorras


PRETENSIOONI ESITAMISE ÕIGUS

Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale. Sellest esimese aasta jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Veebipoe kohustus. Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates e kirja aadressile info@hayal.ee või helistada telefonil: 53505650. Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist tarbija tegevuse või tegevusetuse tõttu (vale kasutusviis, õnnetusjuhtum vms) või kui tegemist on asja tavapärasest kasutamisest tingitud normaalse kulumisega. Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest veebipood vastutab, parandab või asendab Veebipood puudusega  uue kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud. Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.

HAYAL OÜ EI VASTUTA KUI….


Ei vastuta toote kadumise või kahjustuse eest, pärast üleandmist vedajale (DPD, Itella Smartpost, Omniva).Ei vastuta sulle tekitatud kahju eest, kui toode on saanud kahjustada pärast vedajale üleandmist või pakk/toode viibib asjaolul mida Hayal OÜ ei saanud ette näha või ära hoida (vääramatu jõud).

VAIDLUSTE LAHENDAMINE